PIKNIK MOZI

az innovatív közösségépítő rendezvény

null
A piknik mozi valójában egy kert-mozi, amely egyben egy délutántól késő estig tartó rendezvény. A kilátogató vendégek már délutántól megérkeznek a pokrócukkal, piknik kosarukkal és élvezik a szabadtéri hangulatot majd a vetítést.

Kapcsolat

Mit tartalmaz a Piknik Mozi?

Teljes körű lebonyolítás

A PikNik Mozi teljes körű lebonyolítását, beleértve minden technikai részlettel, (vászon, hang és vetítéstechnika), egy különleges (felfújható), közel 50 négyzetméteres vásznat.

Jogtiszta filmek

A több tízezer választható közül.

Online kampány

Online Facebook kampányt, amely segít abban, hogy a lehető legtöbben jöjjenek el az eseményre.

Offline kampány

Melynek keretében a rendezvény reklámozására kreatív plakátokat gyártunk.

null

Legyen szó gyerekekről, családokról, fiatalokról, idősekről, mindenkinek egy új impulzus az, amit a piknik délután és mozi ad.

Egy különleges eseményt szerettünk volna létrehozni, mert úgy gondoltuk, hogy az emberek már sokkal inkább vágynak egy új élményre, egy igazi “kult” programra. Igazunk lett! Az első piknik mozit egy 1.400 fős településen tartottuk meg 2018-ban, ahova több, mint 500-an jöttek el! Ez egy hihetetlen nagy siker volt. Azóta már számtalan településen jártunk és mindenhol elképesztő sikereket éltünk meg!

Hittünk a sikerünkben, amit az első rendezvénysorozatunk be is bizonyított.

Győrben, az ÁRKÁD bevásárlóközpont tetőparkolóján 13 napon keresztül tartottunk teltházas estéket. A jegyeket pár nap alatt elkapkodták és a Győr ÁRKÁD történetének egyik legsikeresebb rendezvényét hoztuk létre, amit 2019. szeptemberében a FÓRUM Debrecen-ben megismételtünk, természetesen telt házakkal.
2020-ban többek közt a LUPA Drive-In autósmozi üzemeltetését is cégünk képviselte közel 90 napon keresztül, de elvittük az autósmozi Nagyvenyimre, Ráckevére és Soponyára is. Mindezek mellett még az ÁRKÁD Győr-ben voltunk 14 napot telt házas estékkel.

null

Nem a film a lényeg, hanem a hangulat amit megteremtünk!

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy olyan atmoszférát teremtsünk, ami mindenkit megérint. A színes izzóink, a kézzel készült lámpásaink, az akusztikus jazz zenéink mind-mind azok a kellékek, amivel a kívánt hatást el tudjuk érni.

Ez nem csak egy filmvetítés!

A rendezvényt szándékosan 2-3 órával a film kezdése előtt indítjuk el és így is kommunikáljuk.

Milyen filmek közül lehet választani?

Több tízezres a lista, ezért jellemzően ajánlani szoktunk olyan filmeket, mint például a Mamma Mia, Kincsem, Bohém Rapszódia, Csillag Születik, Grease, Macskafogó.

és ha esik az eső?

Mindenkivel úgy szerződünk, hogy esőnapot is meghatározunk a szerződésben és, ha kérdőjelesnek látjuk a rendezvényt megelőző napon az időjárás, az OMSZ-től lekérünk egy hivatalos előrejelzést és annak alapján dönt a megrendelő a rendezvény megtartásáról vagy az esőnapra való áttételéről.

Nem elég egy jó rendezvény, azt jól is kell kommunikálni !

Mit sem ér egy szuper rendezvény közönség nélkül. Ezért tesszük a rendezvényünk mögé a kommunikációt is, ami két irányú: online és offline. Az online kampányunk egy geo-targetált Facebook kampány, azaz földrajzilag célzottan hirdetjük meg az eseményt, míg az offline kampány során kreatív plakátokat gyártunk le. Ezeknek a kommunikációs csatornáknak köszönhetően jut el olyan sok emberhez a rendezvény híre és ez is nagyban hozzájárul, hogy ekkora sikere lett a piknik mozinak.

Miért szeretnek velünk dolgozni?

Mert a rendezvényt az első lépéstől a végéig mi tartjuk kézben, az Önök részéről nincs ráfordított humán erőforrás.